Kai minulla on nyt tarkoitus esitellä itseni tässä:

Olen siis vielä 15-vuotias tyttö, täytän kuitenkin pian 16. Olen lyhyt, pätkä, kävelykeppi (hyvin paksu sellainen) eli  n.160cm. Ja minä painan aivan _liikaa_! Siis oikeesti... Pituuteen nähden olen possu, sika, virtahepo...! Hyi! Olen painanut enemmänkin, mutta nyt kun olen toukokuusta asti laihduttanut, on paino tippunut 64kg:stä 58,5 kiloon. Se on jo saavutus, mutta silti... Paino indeksi on oksettavat 22.9! Inhottaa, oksettaa, ahdistaa ja tahtois vaan lenkille.

Minun jalat ovat ihan helvetin paksut ja hyllyvät ja kädet on myös. Maha ryllöttää ja joudun jatkuvasti vetämään sitä sisään. Unelma olisikin, että joku päivä minun ei enää tarvitsisi tehdä niin. Rintojahan minulla ei kummemmin ole, tai no B-kupit, mutta ne on rumat!

Vaatekoko on pääsääntöisesti M tai sitten 38/40. Tavoite on ainakin S ja 36. Ihannepaino olisi 50-55 näin aluksi. Alle 50 olisi kyllä todellinen unelmien täyttymys! ♥  Mutta edetään yksi kilo kerrallaan.

Ärsyttää, kun kaikki kaverit aina yrittää vakuuttaa minulle, että olen laiha ja että se paino on vain lihasta. Ja paskat! Läskiä se on! Ihraa! Vi**u eikö ne voi sitä myöntää! Ärsyttää...

Mutta niin...

Tästä se nyt sitten kuitenkin alkaa:

♥ Operation Thinspiration ♥

  • Liikun vähintään tunnin joka päivä, mielellään enemmänkin (toteutettu jo 1½ kk:n ajan)
  • Syön joka aamu yhden banaanin (Asa-banana -dieetti! toteutettu myöskin n. 1½ kk)
  • Vältän syömästä herkkuja, esim. jaan karkit, joita saan jostain (mummo, vanhemmat yms...) kavereiden kanssa.
  • Syön koulussa mahdollisimman vähän, samoin kotona. Pakko kuitenkin jotain syödä, etteivät kaverit tai vanhemmat huomaa, etten syö!
  • Koulumatkat kuljen kävellen tai pyörällä.

Siinä on jo jotain... Oikeastaan olen jo noita kaikkia toteuttanut jonkin aikaa. Hyvin tuntuvat toimivan. Lisäksi vielä tälläisia silloin tällöin:

  • Äidin laihdutuslääkkeet (jotain ihme kumipuurakeita ja Allia)
  • Vettä nälkään
  • Vesi/mehu paastoja
  • Karkinhimo katoaa rusinoilla
  • yms....

Jos on jotain lisävinkkejä niin kertokaa ihmeessä! Pikadieetteihin en kuitenkaan usko, sillä tahdon laihtua pysyvästi, en hetkellisesti.

<-- Olisi ihanaa olla tuollainen ♥ Unelma~

Angst... Tahtoo laihtua ja heti! Damn...

Superchick - Courage Lyrics

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well"
"I ate before I came"

Then someone tells me how good I look
and for a moment
For a moment I am happy
But when I'm alone
No one hears me cry

refrain:
I need you to know
I'm not through the night
Some days I'm still fighting to walk towards the light
I need you to know
That we'll be okay
Together we can make it through another day

I don't know the first time I felt unbeautiful
The day I chose not to eat
What I do know is how I changed my life forever
I know I should know better
There are days when I'm okay
And for a moment
For a moment I find hope
But there are days when I'm not okay
And I need your help
So I'm letting go

refrain

You should know you're not on your own
These secrets are walls that keep us alone
I don't know when but what I know now
Together we'll make it through somehow
Together we'll make it through somehow

refrain

Ihana kappale ♥

Mutta nyt lopettelen tältä päivältä... Kirjoittelen sitten myöhemmin lisää...

Byebye~